Počet záznamov: 1
Vplyv používateľského správania na budúcnosť bannerovej reklamy
Názov Vplyv používateľského správania na budúcnosť bannerovej reklamy Autorské údaje Martin Kuchta Autor Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Zdrojový dokument Natívny magazín. 9.11.2019 [1-2] online [2,65 NS]. - Bratislava : Ringier Axel Springer SK, 2019 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá reklama * marketing elektronický * značky výrobkov * internet Anotácia Identifikácia piatich zásadných ukazovateľov, ktoré vytvárajú tlak na diverzifikáciu súčasných monetizačných stratégií médií a smerujú inzerentov k natívnej reklame. URL https://www.nativne.sk/vplyv-pouzivatelskeho-spravania-na-buducnost-bannerovej-reklamy/ Kategória EPC Práce zverejnené na internete Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00895-001, online
článok
Počet záznamov: 1