Počet záznamov: 1  

Vplyv používateľského správania na budúcnosť bannerovej reklamy

  1. Názov Vplyv používateľského správania na budúcnosť bannerovej reklamy
    Autorské údajeMartin Kuchta
    Autor Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Zdrojový dokumentNatívny magazín. 9.11.2019 [1-2] online [2,65 NS]. - Bratislava : Ringier Axel Springer SK, 2019
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá reklama * marketing elektronický * značky výrobkov * internet
    AnotáciaIdentifikácia piatich zásadných ukazovateľov, ktoré vytvárajú tlak na diverzifikáciu súčasných monetizačných stratégií médií a smerujú inzerentov k natívnej reklame.
    URLhttps://www.nativne.sk/vplyv-pouzivatelskeho-spravania-na-buducnost-bannerovej-reklamy/
    Kategória EPCPráce zverejnené na internete
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00895-001, online

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.