Počet záznamov: 1  

Digitálny a online marketing

  1. Názov Digitálny a online marketing
    Súbežný názovDigital and Online Marketing
    Autorské údajeRomana Šipoldová
    Autor Šipoldová Romana EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Zdrojový dokument 100 rokov štatistiky v Československu : aktuálne otázky a odpovede : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 161-170. - Bratislava : Letra Edu, 2019 / Šoltés Erik ; 100 rokov štatistiky v Československu aktuálne otázky a odpovede. ISBN 978-80-89962-44-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * médiá sociálne * siete sociálne * reklama * technológie komunikačné * digitalizácia * internet * nástroje marketingové * kampane reklamné
    AnotáciaZameranie na nástroje online marketingu najviac na sociálne médiá a sociálne siete. Reklama a jej publikum. Výhody a nevýhody online marketingu. Online populácia a vývoj slovenskej online populácie za roky 2012 až 2018. Rozdelenie slovenskej online populácie podľa zariadení, ktoré využíva. Vlastníctvo digitálneho zariadenia obyvateľov Slovenska. Tradičný a programatický nákup online reklamy. Základné pojmy online reklamy.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00901-016, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF345.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.