Počet záznamov: 1  

Podnikové stratégie v kreatívnych odvetviach v kontexte paradigmy profesie manažér

  1. Názov Podnikové stratégie v kreatívnych odvetviach v kontexte paradigmy profesie manažér
    Súbežný názovBusiness Strategies in Creative Industries in the Context of the Paradigm Profession Manager
    Autorské údajeAndrej Kovalev
    Autor Kovalev Andrej EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku 2019 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. S. 300-307 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4680-5
    PoznámkyVEGA 1/0340/19
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá manažéri * riadenie * riadenie strategické * inovácia * konkurencia
    AnotáciaParadigma profesie manažér. Dôležité vedomosti a schopnosti manažéra. Základné funkcie manažéra podľa P.F. Druckera. Podnikové stratégie v kontexte inovácií a inteligentného rastu. Inovačná stratégia. Stratégia modernizácie, nepatrných zmien, konkurencie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00924-035, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF426.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.