Počet záznamov: 1  

Všetky cesty vedú do nákupného centra

  1. Názov Všetky cesty vedú do nákupného centra
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 24, č. 6 (2019), s. 11. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá domy obchodné * reťazce obchodné * čas voľný * čas pracovný * spotrebitelia
    AnotáciaÚčel a funkcia nákupných centier sa v posledných rokoch mení. V týchto komplexoch sa udomácňujú oblasti, ktoré s obchodom súvisia len okrajovo alebo vôbec. V centrách trávia ľudia čoraz viac voľného a pracovného času. Vytváranie nových konceptov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.