Počet záznamov: 1  

Importance of Strategic Management of SMEs in E-commerce

  1. Názov Importance of Strategic Management of SMEs in E-commerce
    Preklad názvuDôležitosť strategického riadenia MSP v elektronickom obchode
    Autorské údajeVeronika Svatošová
    Autor Svatošová Veronika
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 67, č. 10 (2019), s. 1090-1114. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2019. ISSN 0013-3035
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá podnik malý * podnik stredný * riadenie strategické * stratégia podniková * obchod elektronický * konkurencieschopnosť
    AnotáciaElektronický obchod ako oblasť záujmu podnikateľov a akademických pracovníkov k zvyšovaniu konkurencieschopnosti podnikov. Hodnotenie dôležitosti determinantov stratégie a strategického manažmentu v dlhodobom rozvoji malých a stredných podnikov, ktoré obchodujú predovšetkým elektronicky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 6-10

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF166.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.