Počet záznamov: 1  

Marketing

  1. Názov Marketing . 3
    Preklad názvuMarketing
    Autorské údajeEva Maierová
    Autor Maierová Eva EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Zdrojový dokument Economic Concepts and Idioms in English Business Communication. S. 97-114, [1 AH]. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2019 / Bilá Magdaléna ; Šajgalíková Helena. ISBN 978-80-7556-060-5
    Druh dokumenturozpis článkov z kníh
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * marketing mix * reklama * značky * prieskum marketingový
    AnotáciaZákladné pojmy marketingu (marketingový prieskum, marketingový mix) so zameraním sa na centrálnu pozíciu marketingu v ekonomických činnostiach obchodných organizácií. Reklama ako neoddeliteľná súčasť marketingu. Typy a techniky reklamy, jednotlivé kroky pri vytváraní efektívnych a inovatívnych reklamných kampaní.
    Kategória EPCKapitoly vo vysokoškolských učebniciach vydané v zahraničných vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00947-006, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF420.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.