Počet záznamov: 1  

Neuromarketing a aromachológia v zdravotnej a sociálnej praxi

  1. Názov Neuromarketing a aromachológia v zdravotnej a sociálnej praxi
    Súbežný názovNeuromarketing and Aromachology in Health and Social Practise
    Autorské údajeVanda Lieskovská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument RELIK 2019 : The 12th International Scientific Conference : Reproduction of Human Capital - Mutual Links and Connections. S. 293-301 online. - Praha : University of Economics, Prague, 2019 / Löster Tomáš ; Langhamrová Jitka ; Vrabcová Jana ; RELIK 2019 International Scientific Conference. ISBN 978–80–245–2329-3
    PoznámkyAPVV-17-0564. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá neuromarketing * vzduch * emócie * služby zdravotnícke * služby sociálne
    AnotáciaVymedzenie pojmov neuromarketing a aromachológia, fyziologická výstavba mozgu. Základné princípy fungovania mozgu a emócií. Neuromarketing, jeho vznik a etablovanie v marketingovej teórií. Aromachológia a jej uplatnenie v praxi.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00775-003, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF358.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.