Počet záznamov: 1  

Current Level of Ethical Self-regulation of Advertising in Slovakia

  1. Názov Current Level of Ethical Self-regulation of Advertising in Slovakia
    Súbežný názovSúčasná úroveň etickej samoregulácie reklamy na Slovensku
    Autorské údajeGabriela Dubcová, Katarína Grančičová, Dana Hrušovská
    Autor Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Integrating and Systematizing the Results of Scientific Research Activities in the Field of Consumer Protection, with a Primary Focus on Food Security, in Order to Model Adequate Consumer Behaviour : Research Papers, no. I. Pp. 26-39. - Brno : Masaryk University Press, 2019 / Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-9500-7
    PoznámkyKEGA 002EU-4/2019
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá legislatíva * ochrana zdravia * reklama * regulácia * etika * médiá
    AnotáciaSystém regulácie reklamy v podmienkach SR a jej právny systém. Systém etickej samoregulácie reklamy na Slovensku, jej vývoj. Trendy v oblasti samoregulácie reklám. Problémové sektory v tejto oblasti.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00956-004, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF591.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.