Počet záznamov: 1
Current Level of Ethical Self-regulation of Advertising in Slovakia
Názov Current Level of Ethical Self-regulation of Advertising in Slovakia Súbežný názov Súčasná úroveň etickej samoregulácie reklamy na Slovensku Autorské údaje Gabriela Dubcová, Katarína Grančičová, Dana Hrušovská Autor Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Integrating and Systematizing the Results of Scientific Research Activities in the Field of Consumer Protection, with a Primary Focus on Food Security, in Order to Model Adequate Consumer Behaviour : Research Papers, no. I. Pp. 26-39. - Brno : Masaryk University Press, 2019 / Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-9500-7 Výstup z projektu KEGA 002EU-4/2019 Integrácia a systematizácia výsledkov vedeckovýskumnej činnosti v oblasti ochrany spotrebiteľa, s primárnou orientáciou na potravinovú bezpečnosť, za účelom modelovania adekvátneho spotrebiteľského správania
Poznámky KEGA 002EU-4/2019 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá legislatíva * ochrana zdravia * reklama * regulácia * etika * médiá Anotácia Systém regulácie reklamy v podmienkach SR a jej právny systém. Systém etickej samoregulácie reklamy na Slovensku, jej vývoj. Trendy v oblasti samoregulácie reklám. Problémové sektory v tejto oblasti. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00956-004, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 591.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1