Počet záznamov: 1  

Metódy analýzy postavenia podniku na trhu

  1. Názov Metódy analýzy postavenia podniku na trhu
    Preklad názvuMethods of Analysis of Market Position
    Autorské údajeZuzana Kudlová
    Autor Kudlová Zuzana EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Zdrojový dokument Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii II : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z medzinárodného vedeckého workshopu. S. 94-102 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Kršák Branislav ; Mesároš Peter ; Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii II medzinárodný vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4678-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá analýzy * podnik * trh
    AnotáciaMetódy analýzy postavenia podniku na trhu. Príklad na analýzu postavenia podniku na trhu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00987-006, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF851 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.