Počet záznamov: 1
Companies' Social Media Presence in Marketing Realization
Názov Companies' Social Media Presence in Marketing Realization Preklad názvu Prítomnosť firiem na sociálnych médiách v marketingovej praxi Autor Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. Vol. 12, no. 1 (2019), s. 53-59. - Košice : PHF EU Košice, 2019. ISSN 2585-8785 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá internet * siete sociálne * marketing * podnik * konkurencieschopnosť Anotácia Analýza prítomnosti spoločností v online prostredí a porovnanie situácie v krajinách EÚ vo vzťahu k významu uznávania a prijímania značiek prostredníctvom sociálnych médií. Viditeľnosť na internete ako rozhodujúca podmienka úspechu na trhu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00983-004, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 306.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1