Počet záznamov: 1  

Companies' Social Media Presence in Marketing Realization

  1. Názov Companies' Social Media Presence in Marketing Realization
    Preklad názvuPrítomnosť firiem na sociálnych médiách v marketingovej praxi
    Autor Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. Vol. 12, no. 1 (2019), s. 53-59. - Košice : PHF EU Košice, 2019. ISSN 2585-8785
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá internet * siete sociálne * marketing * podnik * konkurencieschopnosť
    AnotáciaAnalýza prítomnosti spoločností v online prostredí a porovnanie situácie v krajinách EÚ vo vzťahu k významu uznávania a prijímania značiek prostredníctvom sociálnych médií. Viditeľnosť na internete ako rozhodujúca podmienka úspechu na trhu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00983-004, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF306.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.