Počet záznamov: 1  

Content marketing ako nový trend zvyšovania obchodnej efektívnosti podniku

  1. Názov Content marketing ako nový trend zvyšovania obchodnej efektívnosti podniku
    Autorské údajeLenka Štofová, Pavel Blaščák
    Autor Štofová Lenka EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Spoluautori Blaščák Pavel EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Zdrojový dokument Quality and Leading Innovation V. : International Scientific Conference. S. 43-57 CDrom. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with Seat in Košice, 2019 ; Quality and Leading Innovation International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4672-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá efektívnosť podnikania * podnik * komunikácia marketingová * internet * technológie komunikačné * trh * produkty * spotrebitelia
    AnotáciaZaoberanie sa fenoménom content „obsahového“ marketingu ako moderného nástroja marketingu. Analýza súčasného stavu a smerovanie content marketingu, porovnanie s globálnymi trhmi a predikácia, ako by mal content marketing v ideálnom prípade vyzerať. Súčasné trhy sa turbulentne menia a zákazníci citlivo reagujú na ceny, nových konkurentov, nové distribučné a komunikačné kanály, internet, bezdrôtový obchod, či globalizáciu. So zmenou trhov sa tým pádom menia aj podporné technológie (elektronické obchodovanie, elektronická pošta, mobilné telefóny, predajná a marketingová automatizácia či videokonferencie).
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00691-005, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF450.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.