Počet záznamov: 1
Trendy výdavkov investovaných do internetového mediálneho priestoru na Slovenskom trhu
Názov Trendy výdavkov investovaných do internetového mediálneho priestoru na Slovenskom trhu Autorské údaje Martin Kuchta Autor Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Zdrojový dokument Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2019 : zborník vedeckých statí. S. 15-20 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4689-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing elektronický * reklama * internet * médiá * siete sociálne * nákup elektronický * technológie informačné Anotácia Identifikácia trendov vo výdavkoch investovaných do internetového mediálneho priestoru na slovenskom trhu. Kategorizácia mediálnych kanálov relevantných pre slovenský trh. Medziročný vývoj investícií do slovenského internetového mediálneho priestoru. Zloženie výdavkov inzerentov do jednotlivých komunikačných kanálov na internete. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 01013-004, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 309.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1