Počet záznamov: 1  

Trendy výdavkov investovaných do internetového mediálneho priestoru na Slovenskom trhu

  1. Názov Trendy výdavkov investovaných do internetového mediálneho priestoru na Slovenskom trhu
    Autorské údajeMartin Kuchta
    Autor Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2019 : zborník vedeckých statí. S. 15-20 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4689-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing elektronický * reklama * internet * médiá * siete sociálne * nákup elektronický * technológie informačné
    AnotáciaIdentifikácia trendov vo výdavkoch investovaných do internetového mediálneho priestoru na slovenskom trhu. Kategorizácia mediálnych kanálov relevantných pre slovenský trh. Medziročný vývoj investícií do slovenského internetového mediálneho priestoru. Zloženie výdavkov inzerentov do jednotlivých komunikačných kanálov na internete.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 01013-004, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF309.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.