Počet záznamov: 1  

Riadenie marketingových procesov v univerzitnom prostredí

  1. Názov Riadenie marketingových procesov v univerzitnom prostredí
    Autorské údajeRoman Lacko, Pavol Andrejovský
    Autor Lacko Roman EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Spoluautori Andrejovský Pavol EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Zdrojový dokument Zborník príspevkov a abstraktov z workshopu STEP : 7.11.2019, Košice. S. 106-113. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Lacko Roman ; Bednárová Lucia ; Szajt Marek ; STEP Workshop. ISBN 978-80-225-4671-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá školy vysoké * univerzity * vzdelávanie vysokoškolské * marketing * komunikácia marketingová * siete sociálne * študenti * ekonómia
    AnotáciaStručný pohľad do štúdií, ktoré sa týkajú marketingu na vysokých školách. Zhodnotenie súčasného vývoja počtu študentov Ekonomickej univerzity v Bratislave ako predpokladu pre zlepšovanie a zavádzanie moderných komunikačných prostriedkov v špecifickom marketingu univerzít a vysokých škôl.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 01019-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.