Počet záznamov: 1
Riadenie marketingových procesov v univerzitnom prostredí
Názov Riadenie marketingových procesov v univerzitnom prostredí Autorské údaje Roman Lacko, Pavol Andrejovský Autor Lacko Roman EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené Spoluautori Andrejovský Pavol EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené Zdrojový dokument Zborník príspevkov a abstraktov z workshopu STEP : 7.11.2019, Košice. S. 106-113. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Lacko Roman ; Bednárová Lucia ; Szajt Marek ; STEP Workshop. ISBN 978-80-225-4671-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá školy vysoké * univerzity * vzdelávanie vysokoškolské * marketing * komunikácia marketingová * siete sociálne * študenti * ekonómia Anotácia Stručný pohľad do štúdií, ktoré sa týkajú marketingu na vysokých školách. Zhodnotenie súčasného vývoja počtu študentov Ekonomickej univerzity v Bratislave ako predpokladu pre zlepšovanie a zavádzanie moderných komunikačných prostriedkov v špecifickom marketingu univerzít a vysokých škôl. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 01019-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.3 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1