Počet záznamov: 1  

The Presentation of Automotive Brands in the On-Line Environment—The Perspective of KIA, Peugeot, Toyota and VW in the Slovak Republic

  1. Názov The Presentation of Automotive Brands in the On-Line Environment—The Perspective of KIA, Peugeot, Toyota and VW in the Slovak Republic
    Preklad názvuPrezentácia automobilových značiek v online prostredí - výhľad Kia, Peugeot, Toyota a VW v Slovenskej republike
    Autorské údajeJakub Soviar, Martin Holubčík, Jozef Vodák, Miroslav Rechtorík, František Pollák
    Autor Soviar Jakub
    Spoluautori Holubčík Martin
    Vodák Jozef
    Rechtorík Miroslav
    Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Sustainability : [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability]. Vol. 11, no. 7 (2019), pp. [1-21] online. - Basel : MDPI. ISSN 2071-1050
    PoznámkyAPVV-15-0511. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá priemysel automobilový * marketing elektronický * reputácia podniku * internet * trh * Slovensko
    AnotáciaAnalýza reputácie globálnych výrobcov automobilov na území Slovenska a strednej Európy. Ich vzájomné porovnanie.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 01032-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF456.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.