Počet záznamov: 1  

Rozhodovanie spotrebiteľov o výdavkoch z pohľadu teórie očakávaného úžitku, ostatných ekonomických teórií až k prospektovej teórii a ich využitie v marketingu

  1. Názov Rozhodovanie spotrebiteľov o výdavkoch z pohľadu teórie očakávaného úžitku, ostatných ekonomických teórií až k prospektovej teórii a ich využitie v marketingu
    Súbežný názovConsumer Decision-making on Spending according the Expected Utility Hypothesis, according to Other Economic Theories up to Prospect Theory and Their Use in Marketing
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 12, č. 2 (2019), s. 259-269 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * rozhodovanie individuálne * výdavky * mikroekonomika * marketing
    AnotáciaSúčasný marketing v kontexte skúmania spotrebiteľského rozhodovania o výdavkoch. Mikroekonómia a behaviorálna ekonómia.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 01053-007, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF471.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.