Počet záznamov: 1
Marketing univerzít a zhodnotenie marketingovej podpory pomocou vybraného nástroja
Názov Marketing univerzít a zhodnotenie marketingovej podpory pomocou vybraného nástroja Súbežný názov Marketing of Universities and Evaluation of Marketing Support by Selected Tool Autor Andrejovský Pavol EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené Spoluautori Lacko Roman EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené Zdrojový dokument Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 9, č. 2 (2019), s. 5-14 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2019. ISSN 1338-5224 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá univerzity * marketing * nástroje marketingové * siete sociálne * marketing elektronický Anotácia Špecifiká marketingu univerzít. Komunikačná politika vrámci marketingu univerzity. Stav študentov Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity vo vybranom období. Analýza výsledkov Facebook fanpage Podnikovohospodárskej fakulty. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 01059-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1