Počet záznamov: 1  

Marketing univerzít a zhodnotenie marketingovej podpory pomocou vybraného nástroja

  1. Názov Marketing univerzít a zhodnotenie marketingovej podpory pomocou vybraného nástroja
    Súbežný názovMarketing of Universities and Evaluation of Marketing Support by Selected Tool
    Autor Andrejovský Pavol EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Spoluautori Lacko Roman EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Zdrojový dokument Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 9, č. 2 (2019), s. 5-14 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2019. ISSN 1338-5224
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá univerzity * marketing * nástroje marketingové * siete sociálne * marketing elektronický
    AnotáciaŠpecifiká marketingu univerzít. Komunikačná politika vrámci marketingu univerzity. Stav študentov Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity vo vybranom období. Analýza výsledkov Facebook fanpage Podnikovohospodárskej fakulty.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 01059-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.