Počet záznamov: 1  

Aromatický marketing a testovanie vôní

  1. Názov Aromatický marketing a testovanie vôní
    Preklad názvuAroma Marketing and the Scents Testing
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 18, č. 2 (2019), s. 18-27. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2019. ISSN 1335-9746
    PoznámkyAPVV-17-0564
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * marketing senzorický * testy * nákup
    AnotáciaAromatický marketing ako jeden z existujúcich druhov senzorického marketingu, ktorý je zameraný na čuchový zmysel. Rovnako sa stretávame aj s pojmom marketing vôní. Aromatický marketing nadväzuje na poznatky aromachológie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 01067-002, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.