Počet záznamov: 1  

Corporate Social Responsibility (CSR) Reflected in Advertisement Activities

  1. Názov Corporate Social Responsibility (CSR) Reflected in Advertisement Activities
    Preklad názvuSpoločenská zodpovednosť firiem odrážajúca sa v reklamných činnostiach
    Autorské údajeMartin Kuchta, Monika Stanková, Mária Hasprová
    Autor Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Spoluautori Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentDOKBAT 2019 : International Bata Conference. Pp. 633-646 online. - Zlín : Tomas Bata University, 2019 ; 15th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. ISBN 978-80-7454-893-2
    DOI 10.7441/dokbat.2019.060
    PoznámkyKEGA 016EU-4/2019. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá reklama * marketing * zodpovednosť podniku spoločenská * médiá * analýza kvantitatívna
    AnotáciaZhodnotenie, koľko percent reklám v Česku a na Slovensku má spoločensky zodpovedný charakter. Použitie kvantitatívnych a kvalitatívnych metód.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 01073-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF581.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.