Počet záznamov: 1
Corporate Social Responsibility (CSR) Reflected in Advertisement Activities
Názov Corporate Social Responsibility (CSR) Reflected in Advertisement Activities Preklad názvu Spoločenská zodpovednosť firiem odrážajúca sa v reklamných činnostiach Autorské údaje Martin Kuchta, Monika Stanková, Mária Hasprová Autor Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Spoluautori Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument DOKBAT 2019 : International Bata Conference. Pp. 633-646 online. - Zlín : Tomas Bata University, 2019 ; 15th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. ISBN 978-80-7454-893-2 DOI 10.7441/dokbat.2019.060 Poznámky KEGA 016EU-4/2019. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá reklama * marketing * zodpovednosť podniku spoločenská * médiá * analýza kvantitatívna Anotácia Zhodnotenie, koľko percent reklám v Česku a na Slovensku má spoločensky zodpovedný charakter. Použitie kvantitatívnych a kvalitatívnych metód. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 01073-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 581.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1