Počet záznamov: 1  

Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour

  1. Názov Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour
    Súbežný názovVplyv influencer marketingu na spotrebiteľské správanie
    Autorské údajePetra Gundová, Katarína Cvoligová
    Autor Gundová Petra
    Spoluautori Cvoligová Katarína
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 19, č. 3 (2019), s. 31-41. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2019. ISSN 1212-415X
    DOI 10.25142/aak.2019.018
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing virálny * influencer marketing * médiá sociálne * správanie spotrebiteľa * internet * siete sociálne
    AnotáciaAnalýza toho či vybraný segment spotrebiteľov považuje influencerov za dôležitý faktor ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie. Zistenie prečo respondentky sledujú influencerov a či influencer marketing má vplyv na spotrebiteľské správanie respondentiek a či odporúčania influencera ovplyvnili v minulosti nákup určitého produktu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF528.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.