Počet záznamov: 1
The Role of Self-perceived Age in Advertising Strategies
Názov The Role of Self-perceived Age in Advertising Strategies Preklad názvu Úloha vnímaného veku v reklamných stratégiách Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Knowledge-Economy-Society : Challenges for Contemporary Economies - Global, Regional, Network and Orgazational Perspective. Pp. 259-268 online. - Toruň : Cracow University of Economics, 2019. ISBN 978-83-7285-891-7 Poznámky VEGA 1/0339/18 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Heslá inovácie technologické * psychológia * reklama * stratégia marketingová Anotácia Vysvetlenie konceptu kognitívneho veku a jeho vnímanie rôznymi vekovými skupinami. Vytváranie reklamy na jeho základe. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 01077-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 13.8 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1