Počet záznamov: 1  

The Role of Self-perceived Age in Advertising Strategies

  1. Názov The Role of Self-perceived Age in Advertising Strategies
    Preklad názvuÚloha vnímaného veku v reklamných stratégiách
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentKnowledge-Economy-Society : Challenges for Contemporary Economies - Global, Regional, Network and Orgazational Perspective. Pp. 259-268 online. - Toruň : Cracow University of Economics, 2019. ISBN 978-83-7285-891-7
    PoznámkyVEGA 1/0339/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Heslá inovácie technologické * psychológia * reklama * stratégia marketingová
    AnotáciaVysvetlenie konceptu kognitívneho veku a jeho vnímanie rôznymi vekovými skupinami. Vytváranie reklamy na jeho základe.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 01077-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF13.8 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.