Počet záznamov: 1  

The Effect of Company Guest Speakers on Perceived Employer Attractiveness

  1. Názov The Effect of Company Guest Speakers on Perceived Employer Attractiveness
    Preklad názvuVplyv hosťujúcich prednášajúcich spoločnosti na vnímanú atraktívnosť zamestnávateľa
    Autorské údajeStephan Weinert, Elmar Günther, Edith Rüger-Muck, Gerhard Raab
    Autor Weinert Stephan
    Spoluautori Günther Elmar
    Rüger-Muck Edith
    Raab Gerhard
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 3 (2019), s. 25-36. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá zamestnávatelia * značky * študenti * prednášatelia * prednášky * efektívnosť
    AnotáciaZnačky zamestnávateľov a ich zásadná úloha pri získavaní a udržaní kvalifikovaných a motivovaných zamestnancov organizácie. Metódy komunikácie so zamestnávateľskou značkou - webové stránky kariéry spoločnosti, sociálne médiá alebo veľtrhy práce či vysielanie hosťujúcich rečníkov na univerzity a obchodné školy. Analýza účinnosti hovoriacich hostí o príťažlivosti zamestnávateľa.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF161 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.