Počet záznamov: 1  

CRM v telekomunikačnej firme

  1. Názov CRM v telekomunikačnej firme . Časť I.
    Preklad názvuCRM in a Telecommunication Company. Part I
    Autorské údajeMiloš Hitka, Andrej Piňák, Silvia Lorincová
    Autor Hitka Miloš
    Spoluautori Piňák Andrej
    Lorincová Silvia
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 3 (2019), s. 37-55. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá vzťahy so zákazníkmi * riadenie * telekomunikácie * technológie nové
    AnotáciaZmena prístupu k samotným zákazníkom telekomunikačných firiem prostredníctvom riadenia vzťahov so zákazníkmi. Identifikácia zmien v postojoch zákazníkov v dôsledku implementácie CRM (customer relationship management) systému do firmy v roku 2014 a následne po implementácii v roku 2018 v závislosti od pohlavia respondentov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF514.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.