Počet záznamov: 1  

Marketing územnej jednotky ako jednotky životného priestoru

  1. Názov Marketing územnej jednotky ako jednotky životného priestoru
    Preklad názvuMarketing of Territorial Unit as a Unit of Living Space
    Autorské údajeFrantišek Olšavský
    Autor Olšavský František
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 4 (2019), s. 25-41. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá imidž * jednotky územné štatistické * mestá * marketing
    AnotáciaVýznam marketingu a imidžu mesta pri presadzovaní hodnôt miesta resp. mesta u cieľových skupín: občania, návštevníci, podnikatelia a zamestnanci. Príklad mesta Bratislava a prezentovanie výstupov hodnotenia miest v medzinárodných rebríčkoch s odhadom na potenciálny dopad u cieľových skupín.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF186.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.