Počet záznamov: 1  

The Concept of Kaizen and Its Use in Marketing Management

  1. Názov The Concept of Kaizen and Its Use in Marketing Management
    Preklad názvuKoncepcia Kaizen a jej využitie v oblasti marketingového riadenia
    Autorské údajeKatarína Teplická
    Autor Teplická Katarína
    Zdrojový dokument Ecoletra.com : scientific eJournal. Vol. 5, no. 1 (2019), pp. 39-46. - Lewes : Ecoletra.com LLC, 2019. ISSN 2377-9748
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Heslá náklady * efektívnosť * marketing * riadenie * podnik
    AnotáciaPoukázanie na využívanie nástrojov prístupu Kaizen v marketingovm riadení. Popis prístupu Kaizen podľa nástrojov marketingového mixu a na základe Demingovho PDCA cyklu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.7 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.