Počet záznamov: 1
The Concept of Kaizen and Its Use in Marketing Management
Názov The Concept of Kaizen and Its Use in Marketing Management Preklad názvu Koncepcia Kaizen a jej využitie v oblasti marketingového riadenia Autorské údaje Katarína Teplická Autor Teplická Katarína Zdrojový dokument Ecoletra.com : scientific eJournal. Vol. 5, no. 1 (2019), pp. 39-46. - Lewes : Ecoletra.com LLC, 2019. ISSN 2377-9748 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Heslá náklady * efektívnosť * marketing * riadenie * podnik Anotácia Poukázanie na využívanie nástrojov prístupu Kaizen v marketingovm riadení. Popis prístupu Kaizen podľa nástrojov marketingového mixu a na základe Demingovho PDCA cyklu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.7 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1