Počet záznamov: 1  

S vernostnou kartou rastie lojálnosť

  1. Názov S vernostnou kartou rastie lojálnosť
    Autorské údajeKristína Raševová
    Autor Raševová Kristína
    Zdrojový dokument TaPmag : tovar a predaj. Č. 50 (11-12/19) (2019), s. 46-47. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2019. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá programy vernostné * lojálnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa * digitalizácia * aplikácie mobilné
    AnotáciaVernostné karty sú u spotrebiteľa veľmi obľúbené, ale majú jeden spoločný problém, a to, že zaberajú miesto v peňaženke. Budúcnosť vernostných programov je preto v digitalizácii. Nákup sa uľahčí jednoduchým priložením mobilu k čítačke.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.