Počet záznamov: 1
Social Marketing
Názov Social Marketing Autorské údaje Lynne Eagle ... [et al.] Autor Eagle Lynne Spoluautori Dahl Stephan Hill Susie Bird Sara Spotswood Fiona Tapp Alan Vydavateľské údaje Harlow : Pearson Education , 2013. - 350 s. Vydanie 1st Edition ISBN 978-0-273-72722-4 (print) , 978-0-273-72723-1 (PDF) Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing sociálny * plánovanie * partnerstvo sociálne * spotrebitelia * výskum * segmentácia * populácia * produkty * značky * kreativita * médiá Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 910625
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 910625 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1