Počet záznamov: 1
Sensory Marketing - Sensory Communication and Its Social Perception
Názov Sensory Marketing - Sensory Communication and Its Social Perception Preklad názvu Zmyslový marketing - zmyslová komunikácia a jej sociálne vnímanie Autorské údaje Małgorzata Koszembar-Wiklik Autor Koszembar-Wiklik Małgorzata Zdrojový dokument Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 10, no. 2 (2019), pp. 146-157. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2019. ISSN 1338-130X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing senzorický * zákazníci * predaj * podnik * značky výrobkov Anotácia Skúmanie senzorického marketingu - marketingu orientovaného na ovplyvňovanie rôznych zmyslov zákazníka. Vlastný prieskum autorky ohľadne foriem zmyslového marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.3 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1