Počet záznamov: 1  

Sensory Marketing - Sensory Communication and Its Social Perception

  1. Názov Sensory Marketing - Sensory Communication and Its Social Perception
    Preklad názvuZmyslový marketing - zmyslová komunikácia a jej sociálne vnímanie
    Autorské údajeMałgorzata Koszembar-Wiklik
    Autor Koszembar-Wiklik Małgorzata
    Zdrojový dokument Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 10, no. 2 (2019), pp. 146-157. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2019. ISSN 1338-130X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing senzorický * zákazníci * predaj * podnik * značky výrobkov
    AnotáciaSkúmanie senzorického marketingu - marketingu orientovaného na ovplyvňovanie rôznych zmyslov zákazníka. Vlastný prieskum autorky ohľadne foriem zmyslového marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.