Počet záznamov: 1  

Co očekává klient při sjednávání pojištění v 21. století?

  1. Názov Co očekává klient při sjednávání pojištění v 21. století?
    Autorské údajeTereza Kunertová
    Autor Kunertová Tereza
    Zdrojový dokument Pojistný obzor : časopis českého pojišťovnictví. Č. 4 (2019), s. 9-13 online. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 2019. ISSN 2464-7381
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá poisťovníctvo * správanie spotrebiteľa * poistenie * služby finančné * digitalizácia * rozhodovanie * ochrana spotrebiteľa * informácie * regulácia * Európska komisia * Česko
    AnotáciaŠtúdia, ktorá sa zaoberá rozhodovaním spotrebiteľov v poisťovacích službách, z pohľadu behaviorálnej ekonomiky a vytvorenú v roku 2017 pre Európsku komisiu. Účel, zmysel a ciele európskej regulácie distribúcie poistení. Ako veľmi je možné zaistiť klientove porozumenie. Regulácie vs. klient = rozpor, či symbióza. Poskytnutie informácií s dostatočným predstihom a trvalý nosič dát. Elektronický spôsob poskytovania informácií. Online alebo radšej offline predaj.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF167.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.