Počet záznamov: 1
Improving Teaching of Mathematics Through Data Mining Learning Analytics
Názov Improving Teaching of Mathematics Through Data Mining Learning Analytics Preklad názvu Zlepšenie výučby matematiky prostredníctvom dolovania dát a výučbovej analytiky Autorské údaje Mária Mišútová, Martin Mišút Autor Mišútová Mária Spoluautori Mišút Martin EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument INTED 2019 : The 13th annual International Technology, Education and Development Conference. Pp. 786-791 online. - Valencia : IATED, 2019 ; INTED 2019 The 13th annual International Technology, Education and Development Conference. ISBN 978-84-09-08619-1. ISSN 2340-1079 Poznámky VEGA 1/0373/18. - Institutional project 1609 04/2018-12/2019. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Španielsko Heslá matematika * analýza matematická * vzdelávanie * testy * dolovanie dát Anotácia Možnosti použitia výučbovej analytiky pri vyučovaní matematiky. Použitie kvantitatívnych metód. Skúmanie, návrhy a analýza vstupných testov a ďalší postup vzdelávania na základe výsledkov študenta. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00056-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 14.4 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1