Počet záznamov: 1  

Improving Teaching of Mathematics Through Data Mining Learning Analytics

  1. Názov Improving Teaching of Mathematics Through Data Mining Learning Analytics
    Preklad názvuZlepšenie výučby matematiky prostredníctvom dolovania dát a výučbovej analytiky
    Autorské údajeMária Mišútová, Martin Mišút
    Autor Mišútová Mária
    Spoluautori Mišút Martin EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokumentINTED 2019 : The 13th annual International Technology, Education and Development Conference. Pp. 786-791 online. - Valencia : IATED, 2019 ; INTED 2019 The 13th annual International Technology, Education and Development Conference. ISBN 978-84-09-08619-1. ISSN 2340-1079
    PoznámkyVEGA 1/0373/18. - Institutional project 1609 04/2018-12/2019. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaŠpanielsko
    Heslá matematika * analýza matematická * vzdelávanie * testy * dolovanie dát
    AnotáciaMožnosti použitia výučbovej analytiky pri vyučovaní matematiky. Použitie kvantitatívnych metód. Skúmanie, návrhy a analýza vstupných testov a ďalší postup vzdelávania na základe výsledkov študenta.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00056-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF14.4 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.