Počet záznamov: 1  

Socializácia globálnych médií: zameranie sa na generáciu Z

  1. Názov Socializácia globálnych médií: zameranie sa na generáciu Z
    Súbežný názovSocialization of Global Media: Focusing on Generation Z
    Autorské údajeDmytro Lukianenko, Andrii Chuzhykov
    Autor Lukianenko Dmytro
    Spoluautori Chuzhykov Andrii
    Zdrojový dokument Medzinárodné vzťahy : vedecký časopis pre medzinárodné politické, ekonomické, kultúrne a právne vzťahy. Roč. 17, č. 4 (2019), s. 341-354. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov EU, 2019. ISSN 1339-2751
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá trh * médiá * globalizácia * generácie * prieskum sociologický
    AnotáciaÚrovne, povaha a rozsah socializácie globálnych médií. Hlavné trendy vo vývoji mediálneho priestoru, zvyšujúca sa dostupnosť komunikácie, pôsobivý rozsah manipulácie verejného povedomia. Aktívne behaviorálne fungovanie svetového informačného prostredia, systematické chápanie hlbokých procesov sociologizácie a ekonomizácia tohto špecifického druhu informačného podnikania v období nasledujúcich rokov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF196.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.