Počet záznamov: 1  

Creation of Marketing Information System in a Company and the Expected Value of Marketing Information

  1. Názov Creation of Marketing Information System in a Company and the Expected Value of Marketing Information
    Preklad názvuTvorba marketingového informačného systému v spoločnosti a očakávaná hodnota marketingových informácií
    Autorské údajeJana Naščáková, Naqibullah Daneshjo, Erika Dudáš-Pajerská
    Autor Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokumentInternational Conference on Advances in Business, Management and Law : 23rd & 24th November 2019, Dubai Business School. Vol. 3, no. 1 (2019), pp. 28-34 online. - Dubai : University of Dubai, UAE, 2019. ISSN 2523-6547
    DOI 10.30585/icabl-cp.v3i1.413
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené Arabské Emiráty
    Heslá manažment * systémy informačné marketingové * výskum marketingový * spoločnosti
    AnotáciaEfektívne riadenie je založené na využívaní informácií vo všetkých fázach rozhodovacieho procesu. Systémy, ktoré sa používajú na účel účinného využívania informácií v spoločnostiach, ktorých úlohou je produkovať kvalitné a relevantné informácie potrebné na riadenie procesu. Informácie musia byť objektívne, na ktorých vedenie spoločnosti môže poznať stav kontrolovaného objektu a v primeranom čase usmerniť jeho vývoj k zamýšľanému cieľu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00072-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF319.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.