Počet záznamov: 1  

Multifactor Analysis of Online Reputation as a Tool for Enhancing Competitiveness of Selected Tourism Entities

  1. Názov Multifactor Analysis of Online Reputation as a Tool for Enhancing Competitiveness of Selected Tourism Entities
    Preklad názvuMultifaktorová analýza online reputácie, ako nástroja na posilnenie konkurencieschopnosti vybraných turistických subjektov
    Autorské údajeFrantišek Pollák, Nella Svetozarovová, Bozka Malinak
    Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Svetozarovová Nella
    Malinak Bozka
    Zdrojový dokument Global Business and Economics Review. Vol. 20, no. 2 (2018), pp. 231-247 online. - Geneve : Inderscience Enterprises Limited. ISSN 1745-1329
    PoznámkyAPVV-15-0511. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaŠvajčiarsko
    Heslá reputácia podniku * ruch cestovný * podnik ruchu cestovného * zákazníci * manažment
    AnotáciaSpôsoby a merania online reputácie vybraných podnikov v oblasti cestovného ruchu. Využitie štatistických metód na popis základných činiteľov, ktoré ovplyvňujú reputáciu na internete. Výsledky, použité na zvýšenie konkurencieschopnosti.
    Kategória EPCADM
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 01165-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF7.3 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.