Počet záznamov: 1  

Franchising Modern Form of Business for Small and Medium Sized Enterprises in the 21st Century

  1. Názov Franchising Modern Form of Business for Small and Medium Sized Enterprises in the 21st Century
    Preklad názvuFranšízing ako moderná forma podnikania pre malé a stredné podniky v 21. storočí
    Autorské údajeJozef Orgonáš, Barbora Paholková, Peter Drábik
    Autor Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Paholková Barbora
    Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Management Studies. Vol. 8, no. 1 (2020), pp. 69-73 online. - Valley Cottage : David Publishing Company. ISSN 2328-2185
    PoznámkySlovak Franchising Association 2017-2018
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Heslá franšíza * podnik malý * podnik stredný * prostredie podnikateľské * konkurencieschopnosť
    AnotáciaDefinícia pojmu franšízing. Atraktivita danej formy podnikania pre malé a stredné podniky. Franšízing ako vektorom rastu rôznych ekonomických aktivít. Ďalšie trendy vývoja franšízy v 21. storočí.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00079-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF204.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1