Počet záznamov: 1  

Marketingová analýza a strategie pivního turismu

  1. Názov Marketingová analýza a strategie pivního turismu
    Súbežný názovMarketing Analysis and Beer Tourism Strategies
    Autorské údajePavel Tvrzník, Tomáš Jeřábek, Zdeněk Málek
    Autor Tvrzník Pavel
    Spoluautori Jeřábek Tomáš
    Málek Zdeněk
    Zdrojový dokument Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 10, č. 3 (2019), s. 70-77. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2019. ISSN 1804-252X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá ruch cestovný zážitkový * pivo * pivovary * víno * analýza swot * stratégia marketingová * marketing * Česko
    AnotáciaPivný cestovný ruch predstavuje za posledných desať rokov jednu z najviac sa rozvýjajúcich foriem zážitkového gastronomického cestovného ruchu. Rozvoj minipivovarov s ich unikátnym sortimentom slúži ako hlavný podnet pri poznávaní jedinečných miest spojených s pivným cestovným ruchom. Priťahuje tým pozornosť producentov piva a podporuje rozvoj národnej kultúry. Komparácia SWOT analýz pivného a vinárskeho cestovného ruchu. Návrh optimálnej marketingovej stratégie s cieľom maximálnej podpory rozvoja pivného cestovného ruchu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF286.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.