Počet záznamov: 1  

Umí organizace destinačního managementu prosadit svá videa na YouTube? (Komparativní studie)

  1. Názov Umí organizace destinačního managementu prosadit svá videa na YouTube? (Komparativní studie)
    Súbežný názovAre the City Destination Marketing Organisations Successful in YouTube Search Results? (A Comparative Study)
    Autorské údajeZuzana Kvítková, Marek Plačko
    Autor Kvítková Zuzana
    Spoluautori Plačko Marek
    Zdrojový dokument Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 10, č. 3 (2019), s. 36-44. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2019. ISSN 1804-252X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá ruch cestovný * manažment destinačný * marketing * propagácia * film * výskum * štúdie
    AnotáciaVideoobsah a jeho konzumácia patrí k trendom posledných rokov. V marketingu destinácie je video veľmi účinné a v kombinácii so sociálnymi sieťami dokáže zasiahnuť široké publikum. Najvýznamnejšou platformou pre zdieľanie videí je YouTube, ktorý je predmetom skúmania štúdie. Cieľ výskumu - zistiť, aká je úspešnosť organizácií destinačného manažmentu v prezentácii destinácie na YouTube a ako sa táto úspešnosť zmenila v čase, konkrétne za posledných 9 rokov. Analyzovaná vzorka 320 videí. Výsledok výskumu - YouTube ako náročné a ťažko uchopiteľné médium pre organizácie destinačného manažmentu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF271.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.