Počet záznamov: 1
The Influence of Design on Companies’ Increase in Income, Market Share or Brand Value.
Názov The Influence of Design on Companies’ Increase in Income, Market Share or Brand Value. Preklad názvu Vplyv dizajnu na zvýšenie príjmov podnikov, podielov na trhu alebo značkovej hodnote Autorské údaje Jan Kramoliš, Eva Svirakova Autor Kramoliš Jan Spoluautori Svirakova Eva Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 4 (2019), s. 89-102. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2019. ISSN 1804-1728 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá dizajn * podnikanie * podnik * značky * konkurencieschopnosť * ukazovatele ekonomické * ciele podnikové * zisk podnikový * stratégia podniková Anotácia Zameranie sa na vplyv dizajnu na podnikanie, ako aj na výkonnosť podniku v kontexte zvýšenej konkurencieschopnosti. Výskumným cieľom tohto dotazníkového prieskumu bolo zistiť, čo podniky skutočne očakávajú od dizajnu, či môžu uľahčiť priame zvýšenie zisku alebo iba zvýšenie predaja (obratu) a či môžu faktory ovplyvňujúce dizajn ovplyvniť i dlhodobé ciele, ako je podiel na trhu alebo nárast hodnoty značky. Určenie závislosti medzi tým, do akej miery podniky očakávajú zvýšenie ziskov, a hodnotou značky (dosiahnutie konkurenčnej výhody) na základe konštrukčných prvkov. Faktory dizajnu ovplyvňujúce ekonomické ciele a formovanie podnikových cieľov, napríklad podľa toho, ako dizajn ovplyvňuje štyri ekonomické ukazovatele. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 570.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1