Počet záznamov: 1  

The Influence of Design on Companies’ Increase in Income, Market Share or Brand Value.

  1. Názov The Influence of Design on Companies’ Increase in Income, Market Share or Brand Value.
    Preklad názvuVplyv dizajnu na zvýšenie príjmov podnikov, podielov na trhu alebo značkovej hodnote
    Autorské údajeJan Kramoliš, Eva Svirakova
    Autor Kramoliš Jan
    Spoluautori Svirakova Eva
    Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 4 (2019), s. 89-102. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2019. ISSN 1804-1728
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá dizajn * podnikanie * podnik * značky * konkurencieschopnosť * ukazovatele ekonomické * ciele podnikové * zisk podnikový * stratégia podniková
    AnotáciaZameranie sa na vplyv dizajnu na podnikanie, ako aj na výkonnosť podniku v kontexte zvýšenej konkurencieschopnosti. Výskumným cieľom tohto dotazníkového prieskumu bolo zistiť, čo podniky skutočne očakávajú od dizajnu, či môžu uľahčiť priame zvýšenie zisku alebo iba zvýšenie predaja (obratu) a či môžu faktory ovplyvňujúce dizajn ovplyvniť i dlhodobé ciele, ako je podiel na trhu alebo nárast hodnoty značky. Určenie závislosti medzi tým, do akej miery podniky očakávajú zvýšenie ziskov, a hodnotou značky (dosiahnutie konkurenčnej výhody) na základe konštrukčných prvkov. Faktory dizajnu ovplyvňujúce ekonomické ciele a formovanie podnikových cieľov, napríklad podľa toho, ako dizajn ovplyvňuje štyri ekonomické ukazovatele.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF570.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.