Počet záznamov: 1  

Company's Identity, Logo and Trademark in the Marketing Praxis

  1. Názov Company's Identity, Logo and Trademark in the Marketing Praxis
    Súbežný názovPodniková identita, logo a ochranná známka v marketingovej praxi
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková, Silvia Megyesiová
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Zdrojový dokument Visegrad Journal on Human Rights. Vol. 1, no. 6 (2019), pp. 38-42. - Bratislava : Pan-European University. ISSN 2644-5727
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá identita podniková * známky ochranné * logo * podnik * marketing * emócie
    AnotáciaPodniková identita v kontexte emočného marketingu. Ochranná známka. Emočný amultisenzorický marketing.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00111-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF274.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.