Počet záznamov: 1  

Existuje prepojenie medzi spotrebiteľským etnocentrizmom a kultúrnymi dimenziami?

  1. Názov Existuje prepojenie medzi spotrebiteľským etnocentrizmom a kultúrnymi dimenziami?
    Autorské údajeMarián Čvirik
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentEkonomický a finanční výzkum - prezentace výsledků doktorandů : recenzovaný sborník příspěvků z 6. ročníku konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní, 19. června 2019, Praha. S. 16-27 online. - Praha : Nakladatelství Vysoké školy finanční a správní, 2019 ; Ekonomický a finanční výzkum - prezentace výsledků doktorandů konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní / Helísek Mojmír ; Klesla Arnošt. ISBN 978-80-7408-190-3
    PoznámkyPríloha
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá spotrebitelia * kultúra * Európska únia * správanie spotrebiteľa * nákup * produkty
    AnotáciaSkúmanie miery spotrebiteľského etnocentrizmu vo vybraných krajinách Európskej únie v kontexte kultúrnych dimenzií. Význam pojmu kultúra. Dimenzie a ich vplyv na spotrebiteľské etnocentrické tendencie. Prepojenie jednotlivých kultúrnych rozmerov na spotrebiteľský etnocentrizmus.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00105-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF432.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.