Počet záznamov: 1  

Systém manažérstva kvality ako prostriedok zvýšenia výkonnosti vybraných cestovných kancelárií z pohľadu poskytovania kvalitných služieb

  1. Názov Systém manažérstva kvality ako prostriedok zvýšenia výkonnosti vybraných cestovných kancelárií z pohľadu poskytovania kvalitných služieb
    Súbežný názovQuality Management System as a Means of Increasing the Performance of Selected Travel Agencies from the Provision of Quality Services
    Autorské údajeTünde Dzurov Vargová, Milena Švedová, Erika Onuferová
    Autor Dzurov Vargová Tünde
    Spoluautori Švedová Milena
    Onuferová Erika
    Zdrojový dokument Journal of Tourism, Hospitality and Commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. Roč. 11, č. 1 (2020), s. 17-31. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2020. ISSN 1804-3836
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá ruch cestovný * kancelárie cestovné * výkonnosť podniku * financie * likvidita * rentabilita * aktíva * pohľadávky * záväzky * riadenie kvality * systém riadenia kvality
    AnotáciaTeoretické východiská vo vnímaní kvality v cestovnom ruchu. Znaky kvality služieb v cestovnom ruchu. Hodnotenie kvality služieb z pohľadu zákazníka a z pohľadu organizácie. Výkonnosť podnikov. Kvalita poskytovaných služieb v cestovných kanceláriách. Zhodnotenie výkonnosti vybraných dvoch cestovných kancelárií (Aeolus a FIFO) a skúmanie vplyvu systému manažérstva kvality na ich výkonnosť.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF418.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.