Počet záznamov: 1  

Which Factors Influence Consumer Ethnocentrism? The Case of Slovakia

  1. Názov Which Factors Influence Consumer Ethnocentrism? The Case of Slovakia
    Preklad názvuKtoré faktory ovplyvňujú etnocentrizmus spotrebiteľa? Prípad Slovenska
    Autorské údajeMarián Čvirik
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentDOKBAT : 15th Annual International Bata Conference for Ph.D Students and Young Researchers, 6.-7.11.2019, Zlín. Pp. 208-216 online. - Zlín : Tomas Bata University, Faculty of Management and Economics, 2019 ; DOKBAT Annual International Bata Conference for Ph.D Students and Young Researchers. ISBN 978-80-7454-893-2
    DOI 10.7441/dokbat.2019.020
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * výrobky domáce * etnocentrizmus spotrebiteľský * prieskum * vek * ženy * muži * príjmy * vzdelanie
    AnotáciaSkúmanie spotrebiteľského etnocentrizmu na vzorke 300 respondentov. Faktory, ktoré ovplyňujú spotrebiteľské správanie. Výsledky prieskumu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00118-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF549.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.