Počet záznamov: 1  

Zákaznícky zážitok ako konkurenčná (ne)výhoda?

  1. Názov Zákaznícky zážitok ako konkurenčná (ne)výhoda?
    Autorské údajeMartin Mišík
    Autor Mišík Martin
    Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 12, č. 1-2 (2020), s. 58-59. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1339-2433
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spokojnosť zákazníkov * konkurencia * správanie spotrebiteľa * zákazníci * väzba spätná
    AnotáciaPri porovnateľných ponukách môže byť práve zákaznícky zážitok to, čo vás dostane o krok pred konkurenciu. Zákaznícky zážitok a jeho dôležitosť i v číslach. Ako zlepšiť zákaznícky zážitok. Spätná väzba od zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.