Počet záznamov: 1  

Přehnané seběvedomí, nebo jen stereotyp?

  1. Názov Přehnané seběvedomí, nebo jen stereotyp?
    Autorské údajeKlára Krištofíková
    Autor Krištofíková Klára
    Zdrojový dokument Moderní řízení. Roč. 55, č. 2 (2020), s. 14-15. - Praha : Economia, 2020. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá sily pracovné * zamestnanci * zamestnávatelia * generácie * trh práce
    AnotáciaUdržať si zamestnancov generácie mileniálov vyžaduje zmenu prístupu a manažérskeho riadenia. Priepasť medzi generáciami na pracovisku sa čím ďalej tým viac prehlbuje. Mileniáli tvoria tretinu pracovnej sily na pracovnom trhu v súčasnosti. Dôležité pre nich sú morálne hodnoty firmy, diverzita, inklúzia, flexibilita. Bývajú charakterizovaní ako prehnane sebavedomí, potrpia si na pochvalu. Očakávajú spätnú väzbu na ich prácu. Rovnováha medzi pracovným a osobným životom hrá veľkú rolu. Firmy sa musia prispôsobiť, ak chcú využiť potenciál, ktorý ponúkajú.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.